wtorek, 13 marca 2012

Koralikowe bransoletki

Po przerwie na bransoletki, musiałam trochę nadrobić.. :) Moje nowości, niektórych wzory już chyba pokazywałam..

Jednobarwne:
* Czerwona z serduszkiem
* Limonkowa z rowerkiem



* Wrzosowa z motylkiem


* Brązowa z bucikiem


Wielokolorowe:
* Kolorowe paseczki z kwiatkiem
* Srebrne paseczki z kłódką
* Biała w kratkę
* Szaro - biało - czarne paseczki z serduszkowym zapięciem
* Czarno - biało - szare paseczki z parą
* Czarna w złote kropeczki z muszelką
A na koniec zestawienie wszystkich :)


3 komentarze:

  1. Wszystkie są śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo zdolna kobitka:)) filcowanki są świetne bardzo mi się podobają:)) i bransoletki koralikowe ja do tego nie mam cierpliwości.... pozdrawiam Viola
    ps. ide sobie jescze popatrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za pochwały :) aż chce się dalej robić :)

    OdpowiedzUsuń