środa, 17 grudnia 2014

Przygotowania do świąt

W tym roku mój synek jest już na tyle duży że zaczyna rozumieć co to są święta. Aby dokładnie poznał i poczuł siłę tych świąt już od początku grudnia wprowadzamy się w świąteczny nastrój i robimy razem różne rzeczy oraz uczymy się o zwyczajach świątecznych i kolęd.
Wieczorami kiedy dzieci śpią siadam ja ze swoimi robótkami i choć w kawałku chcę przyciągnąć te święta do nas :)

Z synkiem przygotowaliśmy trochę kartek świątecznych :)

 
 
 
Smaczne pierniczki, które mimo że zrobiliśmy 3 porcje nie doczekały nawet lukrowania ;) Będzie trzeba zrobić powtórkę :)
Na drzwiach do pokoju dzieciaków zawisł taki oto filcowy renifer :) Początkowo miałam go zrobić z papieru z synkiem ale stwierdziłam, że może taki filcowy będzie fajniejszy, a na pewno trwalszy :)
 Dekoracje z wydzieranki stworzone przez synka :)
 Kilka dekoracji okiennych..
 Choinki zrobione przez zdolną babcię :)
 Bombki wykonane niestety nie przez nas, a przez babci koleżankę.. Ale bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że znajdę sposób ich robienia, a na przyszłe święta sama spróbuję :D
 A w salonie oprócz już ubranej choinki takie królują dekoracje na stole :)
A na koniec jeszcze nasza choinka, ubrana trochę wcześniej bo w tym roku spędzamy święta na wyjezdnym u teściów...
 

Zapraszam również na mojego drugiego bloga Mamamusia i łobuziaki Tam więcej o nas niż o robótkowaniu, ale niestety na robótkowanie przy dwójce maluchów ciężko znaleźć czas :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających
Wesołych Świąt!

1 komentarz: