niedziela, 13 lipca 2014

Powrót po długiej przewie :) - Rozdawajka na dobry początek :)

Od mojego ostatniego wpisu aż wstyd się przyznać minął niemal rok.. Dużo się u mnie zmieniło i stąd też ta przerwa. Od prawie 4 miesięcy jestem mamą ślicznej córeczki :) Ciąża od samego początku przebiegała z problemami dlatego też nie miałam siły na pisanie... Teraz na szczęście moje dzieciaczki dają mi trochę czasu... nie zawsze na robótkowanie, ale na posta się znajdzie :D Pokażę wam więc kilka rzeczy które zrobiłam jeszcze w ciąży i te na które ostatnio wynajdę wolną chwilę :D

Ale na dobry początek pierwsza u mnie na blogu Rozdawajka :)

Do wygrania:
- 2 podkładki pod garnek czy kubek - zrobione z grubego sznurka bawełnianego
- etui na telefon z modnej ostatnio włóczki recyklinkowej Cotton Spaghetti
- przydasie :)



Zasady udziału:
1. Zostaw komentarz z chęcią wzięcia udziału w mojej rozdawajce (+ namiary gdzie mam  szukać banerka :) )
2. Umieść podlinkowany baner na swoim blogu lub na FB
3. Miło mi będzie gdy zostaniesz również moim obserwatorem (nie jest to jednak wymóg konieczny do wzięcia udziału :) )

Zapisy na rozdawajkę trwają do 1 sierpnia - 2 sierpnia (w dniu 2 urodzin mojego synka) odbędzie się losowanie - losującym będzie mój mały solenizant :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz