środa, 16 lipca 2014

Pudełka na dziecięce zabawki :)

Jak to zwykle bywa znalazłam swoją inspirację w internecie :) Pewna Pani sprzedawała takie pudełka i inne różności, jednak cena jak dla mnie była stanowczo za wysoka a i rozmiar pudełek zdecydowanie za mały... Postanowiłam więc sobie zamówić sznurek bawełniany o grubości 4,5 mm o taki - http://www.pasdam.pl/pl/p/Sznurek-bawelniany-5/1603 i spróbować swoich sił :)

Na początek zamówiłam po jednym z koloru, bo nie wiedziałam jak to będzie wyglądało i ile mi tego materiału pójdzie. Okazało się niestety za mało na to duże pudło, dokupiłam jeszcze po jednym, dokończyłam duże pudło, zrobiłam małe na książeczki, dwie podstawki pod garnek/kubek i jeszcze trochę zostało. Synek zadowolony często sam wchodzi do tego dużego kosza więc można powiedzieć, że mi się udało z tymi koszami :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz