piątek, 4 listopada 2011

Świąteczne przygotowania :)

Świąteczne przygotowania czas zacząć :D
Nasze pierwsze święta po ślubie organizowane u nas :) Trzeba się więc dobrze przygotować, zważywszy że jak na razie nie mamy żadnych ozdóbek świątecznych to duże wyzwanie :) Pomysłów mam mnóstwo tylko nie wiem czy mi starczy czasu...
Na rozgrzewkę serwetka zamówiona przez teściową...
oraz zielony listek


A w między czasie dokończyłam część z moich bransoletek koralikowych...
Serdeczna niebiesko-zielona oraz złoty liść dla szwagierki

Niestety zdjęcia robione na szybko przed oddaniem, ledwo klej wysechł i dopiero teraz zauważyłam że listek mi się przewrócił do góry nogami. Ciężko mi się ją robiło, bo to zdecydowanie nie moje kolory...
No i ostatni komplecik szara baletnica...:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz