niedziela, 13 listopada 2011

Świąteczny bieżniczek

Zaczęłam pomału przygotowania świąteczne. Pierwsza wigilia organizowana przez nas, w dodatku dla obu rodzin, tzn mojej i męża... :) Przed ślubem spędzaliśmy święta na zmianę raz u jednych a raz u drugich.. Przede mną więc duże zadanie organizacyjne... :) Mam nadzieję, że mu podołam... :D Pomysłów mam sporo, nie wiem tylko czy wszystkie zdążę zrealizować...
Na pierwszy plan poszedł bieżnik na świąteczny stół. Na razie to tylko próbka i gwiazdki są tylko tymczasowo przyczepione szpilkami aby zobaczyć efekt.. Później będę dokładniej naciągać i krochmalić..
A tu jeszcze w zbliżeniu gwiazdki... W rzeczywistości kolorki są o wiele ładniejsze  niestety aparat tego nie uchwycił.. Robiłam je z Maxi czerwonej ze złotą nitką oraz Maxi beżowej ze złotą nitką
   
A inspirację do zrobienia takiego bieżniczka wzięłam z gazetki

1 komentarz: